Transport in de 20e eeuw
Van Techniek in Nederland
Regel 49: | Regel 49: | ||
*[[De auto in het interbellum (1918-1940): De rol van de ANWB bij de massamotorisering|De rol van de ANWB bij de massamotorisering]] | *[[De auto in het interbellum (1918-1940): De rol van de ANWB bij de massamotorisering|De rol van de ANWB bij de massamotorisering]] | ||
*[[De auto in het interbellum (1918-1940): Plaats van de auto in het totale vervoer|Plaats van de auto in het totale vervoer]] | *[[De auto in het interbellum (1918-1940): Plaats van de auto in het totale vervoer|Plaats van de auto in het totale vervoer]] | ||
− | *[[De auto in het interbellum (1918-1940): De wegenlobby contra de spoorweglobby|De wegenlobby contra de spoorweglobby]][[afbeelding:Containerschip op merwede 1992.jpg|thumb|350px|right|Een containerschip op de Merwede, 15 september 1992.]] | + | *[[De auto in het interbellum (1918-1940): De wegenlobby contra de spoorweglobby|De wegenlobby contra de spoorweglobby]] |
− | + | [[afbeelding:Containerschip op merwede 1992.jpg|thumb|350px|right|Een containerschip op de Merwede, 15 september 1992.]] | |
'''De auto na 1945''' | '''De auto na 1945''' |