Transport in de 20e eeuw

Van Techniek in Nederland

Ga naar: navigatie, zoek
Regel 26: Regel 26:
  
  
'''Vroege autogeschiedenis (tot 1914)'''
+
'''Vroege autogeschiedenis (tot 1914)'''[[afbeelding:Fiat_500_italie.jpg|thumb|350px|right|De fiat 500, tezamen met de Volkswagen 'kever' de dominerende modellen in de doorbraak naar massamotorisatie in de jaren '60.]]
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): racen en toeren|Racen en toeren]]
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): racen en toeren|Racen en toeren]]
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als avonturenmachine|De auto als avonturenmachine]]
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als avonturenmachine|De auto als avonturenmachine]]
Regel 39: Regel 39:
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Goedkopere en gebruiksvriendelijkere auto's dankzij de recessie van 1907|Goedkopere en gebruiksvriendelijkere auto's dankzij de recessie van 1907]]
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Goedkopere en gebruiksvriendelijkere auto's dankzij de recessie van 1907|Goedkopere en gebruiksvriendelijkere auto's dankzij de recessie van 1907]]
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De gebruiksauto|De gebruiksauto]]
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De gebruiksauto|De gebruiksauto]]
[[afbeelding:Fiat_500_italie.jpg|thumb|350px|right|De fiat 500, tezamen met de Volkswagen 'kever' de dominerende modellen in de doorbraak naar massamotorisatie in de jaren '60.]]
+
 
 
'''De auto in het interbellum (1918-1940)'''
 
'''De auto in het interbellum (1918-1940)'''
 
*[[De auto in het interbellum (1918-1940): De doorbraak van het automobilisme|De doorbraak van het automobilisme]]
 
*[[De auto in het interbellum (1918-1940): De doorbraak van het automobilisme|De doorbraak van het automobilisme]]

Versie op 14 jul 2006 14:21